fredag den 21. juli 2017

Ako na futbale v Anglicku, nadchol Janusa hokejový Litvínov

"Prišla dobrá ponuka od majstra ligy, neváhal som.


Už som dvojročnú zmluvu podpísal a poslal mailom. Na spoluprácu sa teším, "zveril sa 25-ročný slovenského gólman.

Neunikne porovnaní s Pavlom Francúzom, ktorého má zastúpiť. Lenže minuloročná jednotka vervou mala supermanské štatistiky. "Je výzva a motivácia ho nahradiť. Urobím všetko, aby som podával aspon také výkony ako on, "predsavzal si.

Lenže Francúz sa stal miláčikom tribún, idolom. "Bude strašne ťažké ho porovnávať s Francúzom. Hlavne chceme pokračovať v tom, aby stavky online sme gólmanovi čo najviac pomohli.Ak o tento rok, "predstavuje si tréner majstrov Radim Rulík.

Janus sa o pozíciu jednotky pobije s tromi mladými gólmanov. "Mali sme viac variantov, koho privedieme po Francúzovi, finálne rozhodnutie sme nechali výhradne na trénerovi brankárov Zdeňkovi Orct," tvrdí Rulík. "Najviac tomu rozumie."

Litvínov by rád Janusa oživil. Šedivá bola jeho posledná sezóna v Slovane Bratislava i jej finiš v Sparte, za ktorú chytal osemkrát.

"Vždy robím všetko, aby to bolo tak, ako si predstavujem. Niekedy to bohužiaľ nejde, ale nikdy nevešiame hlavu. Snažím sa zlepšovať. A pomôcť tímu vyhrávať.V Sparte mi to nevyšlo, nevadí, prišla ďalšia šanca a chcem ju využiť. "

Na Litvínov má spomienky z konca februára, na Hlinkovej stavkovanie online štadióne totiž nastúpil. "Viedli sme 3: 2 a prehrali 3: 5. Žiadna dobrá skúsenosť, "uškrnul sa. Ale kulisa ho nadchl a. "V Litvínove to vyzerá ako na futbalovom zápase v Anglicku, diváci sedia hneď pri ľadu a poriadne to vyburcujú. Možno aj vďaka nim sa zdá, že je klzisko také malé. "Od tejto chvíle však sú fanúšikovia majstra na jeho strane. "Keď chytám za Litvínov, budem sa cítiť lepšie. Keď som chytal proti nemu, dali mi diváci zabrať, "usmial sa brankár sa 115 štartmi v ruskej KHL.

Z veľkého sveta do malomesta, to je zmena. "Je tu pokoj na vyčistenie hlavy, dá sa ísť do hôr. Trochu rozdiel a zmena z Bratislavy, Prahy.Psychicky by mi to mohlo pomôcť, "uvažuje Janus. "Len sa mi nedarí zohnať byt, chcem si držať nejaký štandard," chrenu sa prešovský rodák.

Standard sa od neho čaká aj v bránke. "Verím, že ma Litvínov posunie ďalej ako Francúza. Napríklad aj k návratu do reprezentácie, "sníva. "Je krásne, že tu bol titul, ale čaká nás veľa práce. Snáď bude ďalší sezona rovnako tak úspešná. "

stavky

Ingen kommentarer:

Send en kommentar