torsdag den 20. juli 2017

Brankára vedie novo Jaroš. Jeden z najlepších trénerov, hovorí Vůjtek

Obaja tak nadviazali na úspešnú spoluprácu z minulej sezóny, keď sa bok po boku na lavičke slovenského reprezentácie predstavili aj na majstrovstvách sveta v Prahe a Ostrave.

bet 365 "S Petrom Jarošom som robil u slovenských reprezentácie, takže viem, že je to skúsený tréner brankárov. Robil u národného tímu Nórska, v Minsku, má za sebou americkú školu. Myslím, že je to v súčasnosti jeden z najlepších trénerov brankárov v bývalom Československu, "hovorí Vůjtek.


"A tak voľba padla na neho."

Jaroša ponuka viesť českú reprezentáciu prekvapila. "Nečakal som, že by niečo také mohlo prísť. Bolo príjemné, keď pán Vůjtek zavolal a chcel, aby som bol v jeho trénerskom štábe, "pripúšťa Jaroš.

" Pán Vůjtek je skúsený tréner.Boli sme spolu na posledných majstrovstvách sveta a asi z toho dôvodu si ma vybral, "premýšľa. "Všetci traja ďalší tréneri sú skvelí, takže si myslím, že realizačný A-tím bude dobrý a silný," teší sa na spoluprácu s Jozefom Jandač, Jiří Kalous a Jaroslavom Špačkom.

Premiérovú podujatí v novom angažmán je pre Jaroše trochu symbolicky štvordňovej tréningový kemp v Jihlave. "Po tom všetkom cestovanie je človek rád, keď je doma. Takže je to príjemné, "pochvaľuje si Jaroš.

Že by ale svojím zverencom robil sprievodcu po rodnom meste, na to zrejme nedôjde. "Myslím, že veľa času nebude. Chlapci budú radi za každé voľno, aby si trošku odpočinuli a zregenerovali, "prezrádza Jaroš. "Keď budú chcieť, dôjdu si nieka m na zmrzku.Ale viac nestihnú. "

bet365 mobil

Napriek tomu, že je Jaroš známy inovátor, ktorý sa snaží držať krok s najmodernejšími trendmi, na sústredení na Horáčka zimnom štadióne žiadne prekvapenie nechystá.

" Budeme mať brankařák , ale tam sú už cvičenia pripravená, bet365 stavky "spomína špeciálny tréning pre gólmanov. "Je to skôr o tom, že každý tréner môže mať svoje odlišnosti."

A práve preto Jaroš nebude zásadne meniť štýl chytanie. "Chalanom som hovoril, že si sami musia prefiltrovať, čo im bude sedieť. Informácie dostanú, ale záležať bude na nich, "tvrdí Jaroš.

" Každý sú na niečo zvyknutí z klubov, na svoj štýl chytanie. A ja tu určite nie som od toho, aby som ich menil.Chcem im ale bet365 bonus p omôcť čo najviac, čo to pôjde, "prezrádza, že o rady nebude núdza. "Budeme sa baviť o veciach, ktoré uvidím. A snáď dôjdeme k nejakému dobrému záveru, "dodal Jaroš.

bet365

Ingen kommentarer:

Send en kommentar