mandag den 10. april 2017

Keegan Hirst kroky na poli ako prvý Rugby League hviezda britského vyjsť ako homosexuál

Rovnako ako Keegan Hirst viedol jeho tím sa na štadióne v Fox sušienky v Batley, West Yorkshire, on sa tak ako prvý britský rugby league profesionálne vyjsť ako homosexuál.

Batley Bulldogs kapitán oznámil, že sexualita v rozhovore pre Sunday Mirror, hovorí, že dúfa, že bude podporovať ostatných hráčov rugby ligy mať pocit, že mohol hovoriť otvorene o svojich emóciách.

"mal som ženu a deti. Bol som staviteľ, vrátnik, pracoval v továrňach, hrám ragby. Aj kliešť každý macho box. Ako by som mohol byť gay? Som z Batley preboha.Nikto je gay v Batley, "povedal rekvizita.

Jeho rozhodnutie ísť verejnosti vyvolalo vlnu podpory od spoluhrá� �ov a fanúšikov, mnohí, ktorí sa do sociálnych médií chváliť 6 stôp 4in Yorkshireman. "Rešpekt k Keegan Hirst pre coming out ako homosexuál. Nemohlo byť ľahké oznámiť v našom športe. Hrdý na to, ja viem, kamoš! "Tweeted na Hull KR hráč James Green.James Green (@ james_green43) Rešpektovanie @KeeganHirst za vyjde ako homosexuál. Nemohlo byť ľahké oznámiť v našom športe.Waleskej rugby hviezda Gareth Thomas, teraz v dôchodku, je najvyšší-profile rugby hráč, ktorý povedal, že je gay, zatiaľ čo stále hrá šport. Vyšiel v roku 2009, hovorí, že chce zdvihnúť veko na "rokoch zúfalstva".

V Hirsta v úprimnom rozhovore opísal vnútorné muky z snaží vyrovnať so svojou sexualitou. Na jeho najnižšie, povedal, že pomýšľal vlastný život.

"Som pohodlne vo svojej vlastnej koži, pravdepodobne prvýkrát v histórii," povedal. "Nie som zrážkovej nič a že to nie je ten pocit strachu.Myslím, že stereotyp hrá č rugby je to, že ste mal byť tvrdý, mal by si byť macho ".

Hirst, ktorý nedávno odišiel od svojej manželky, s ktorým má dve deti, povedal: si myslel, že by poprel priateľmi a rodinou. Privolal odvahu povedať svojej žene, že je gay pred niekoľkými týždňami potom, čo si uvedomil, že ona vyčítala pre ich breakup.Milwaukee Brewers minor Leaguer prvý otvorene homosexuálny aktívny profesionálny hráč baseballu Ďalšie informácie

"Ľudia stále povedať, že som som statočný. Necítim statočný. Ja len o mne. Tam by mohol byť ďalší hráči v rovnakej pozícii som bol.Ak sú by som im povedať, aby jednoducho byť úprimný sám so sebou, "povedal.

Hirst pripustil, že bol zaskočený theencouragement sa mu dostalo. "Podpora zo strany mojich spoluhráčov a ostatných hráčov rugby liga ma naozaj prekvapil, je to všetko pozitívne," povedal. "Sú to ťažké chlapi. Ideme von na ihrisku spolu a je to 26 chlapi klep anie siedmich odtiene z každého iný. "

27-ročný kapitán jeho Batley Bulldogs stranu proti ich miestnymi súperovi, v Dewsbury Rams v nedeľu.Paul Harrison sa Bulldogs generálny riaditeľ, povedal, že bol prekvapený, keď ho Hirst pred dvoma týždňami povedal, že sa chystá prísť, ale hovoril, že to bolo "nie masívne príbeh naozaj".

"ja nie viem, že to stupňovať veľké ako toto, ale klub je tu, aby ho podporiť, "povedal Harrison. "Gareth Thomas urobil v ragby a myslím, že je to lepšie, keď ľudia majú pocit, že môžu prísť a nie sú to dostane vylúčený.Dúfajme, že v prípade, že je gay hráči tam vonku - a som si istý, že existuje. - v prípade, že majú odvahu to urobiť, potom je to dobrá vec, "

The Rugby futbalová liga sa stal prvým riadiacom orgáne významný šport je možné sa prihlásiť do Stonewall kampane proti homofóbii v roku 2008, kedy logo vyhlasovať "Niektorí ľudia sú homosexuálne.To p rejde! "Boli zverejnené v programoch a fanziny na pozemku hore a dole v krajine.

Matthew Hodson, výkonný riaditeľ gay pánske zdravotné charitatívne GMFA, opísal Hirst v oznámení ako významný okamih pre šport považovaný za jeden z najviac macho na svete.

"Je jasné, pre neho to znamená bol skutočný boj," povedal. "Myslím, že je naozaj dôležité, že pre ostatných ľudí, ktorí prišli z veľmi tradičné prostredia, a majú tú očekávání,To je to, čo je človek ', aby zistil, že hráči ragby, stavitelia, ostatné športovci sú gay."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar