tirsdag den 11. april 2017

Kolarov si pochvaľuje rozhodnutie zostať v City

Srbský obranca minulú sezónu pod vedením manažéra Roberta Manciniho nenastupoval za Manchestru City tak často, ako by si predstavoval, ale nový tréner na jeho služby veľa spolieha. V dnešnom rozhovore obranca Citizens priznal, že premýšľal o odchode, ale nakoniec si svoje rozhodnutie rozmyslel a teraz je rád, že zostal.
Aleksandar Kolarov mal šancu v lete aj v januári z klubu odísť, ale nakoniec si všetko rozmyslel a zostal na Ostrovoch. V súčasnej dobe má na svojom konte už 37 stretnutí vo všetkých súťažiach dohromady, čo pred sezónou nečakal. Môže za to okrem jeho zlepšené formy predovšetkým manažér Manuel Pellegrini, ktorý sa skúseným hráčom naďalej počíta.V rozhovore pre oficiálne stránky Manchestru City srbský obranca priznal, že bol dlho v hre prestup do iného tímu, ale teraz je už spokojný.
"Som si istý, že teraz prežívam najlepší sezónu v mojej kariére a v drese City určit e. Aj predtým som bol rovnaký hráč, chodil som naplno do súbojov a chcel odovzdávať všetko pre tím, ale nehral som. Tento ročník je oveľa lepšie, ja sa cítim ako užitočný a potrebný hráč a to je pre mňa dôležité. Dokázal som, že môžem byť prospešný a že toho mám veľa čo ponúknuť, " vie srbský reprezentant.
" Minulá sezóna mi po osobnej stránke príliš nevyšla, takže je jasné, že som premýšľal o svojej budúcnosti.V hre bol samozrejme aj prestup do iného celku, kde by som mohol hrať viac. Mal som veľa príležitostí, niektoré tímy o mňa prejavili konkrétny záujem. Ale ja som dospel k názoru, že som ešte neukázal všetko zo svojich schopností a že sa nechcem tak rýchlo vzdať. Teraz si myslím, že je to oveľa lepšie, že som dokázal kritikom odpovedať. Mám Manchestru City čo ponúknuť a tento ročník sa nám všetkým darí, " uvažuje Kolarov.
Niekdajší hráč rímskeho Lazia pova žuje tento krok za ideálne riešenie: " Pre mňa to bolo niečo ako osobné víťazstvo . Keď hráte pravidelne, potom je možnosť, že sa každým zápasom niečo naučíte, v každom z nich sa zlepšíte.Keď sa ale do hry dostanete raz za tri štyri zápasy, potom nie je ľahké byť šťastný a zlepšovať sa. Veľa som sa snažil na tréningoch, ale nehral som. Túto sezónu už viem, aké je to zberať ovocie za svoju tvrdú prácu, " raduje sa skúsený obranca. Jeho Citizens teraz bojujú o prvú priečku Premier League, na ktorej strácajú štyri body.

Majú ale dve stretnutia k dobru.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar